COMUNICAT I De ce nu s-a prezentat Oilfriends la meciul cu Chedra Tax!

Referitor la unele informații apărute în social media în legătură cu neprezentarea formației noastre la partida din campionat pe care ar fi trebuit să o disputăm împotriva celor de la Chedra Tax, luni seară, conducerea lui Oilfriends face următoarele precizări; și le vom lua pe rând ca să fie bine-înțelese de oamenii din toate clasele sociale.

1. Oilfriends nu s-a prezentat la meciul trecut din lipsa unui lot valid cu care să se poate deplasa la teren, iar când spun lot valid, nu mă refer la 6 jucători, ci măcar la 4, care în apropierea meciului ar fi fost apți, însă în cele ce urmează voi prezenta cu lux de amănuntul toată povestea milioanelor de fani ai celor de la Chedra Tax și ai Ligii Minifotbal, cât și susținătorilor noștri. Puteam juca cu oricare echipă în etapa aceasta, deznodământul ar fi fost același. Până la ora meciului situația băieților era următoarea:

Eduard Preda – Prezent

Petru Marinache – Absent (motiv: lucrează din greu la lucrarea de licență de la universitate)

Costin Anghel – Absent (motiv: accidentat pe teren mare)

Claudiu Stoica – Prezent

Valentin Lazăr – Absent (motiv: plecat în Rep. Moldova pentru licența de antrenor)

George Dumitru – Absent (motiv: plecat la locul de muncă din Indonezia)

Costin Stoica – Absent (motiv: plecat din oraș în scop personal, în perioada următoare urmând a face nunta)

Florentin Puiu – Prezent

Valentin Ursu  - Absent (motiv: probleme grave la coloană)

Mădălin Răileanu – Absent (motiv: accidentare, ruptură de ligamente)

Eugen Rudaru – Absent (motiv: oboseală și încărcătură provenită de la partidele de pe teren mare și din Liga Firmelor)

Dănuț Iancu – Absent (motiv: chiar în ziua meciului urma ca soția și bebelușul lor să fie externați din spital și a preferat să stea cu ei acasă, ceea ce e și normal)

Marian Matei – Absent (motiv: accidentare gravă la echipa de pe teren mare)

Cătălin Constantin – Absent (motiv: i s-a cerut de la locul de muncă să se prezinte la mentenanță chiar înainte de meci)

Alin Lazăr – Absent (motiv: dureri mari la unul dintre genunchi, nedorind să riște cariera de la echipa de pe teren mare)

Paulian Banu – Absent (motiv: antrenament la ora 18:00 la formația Metalul Buzău)

Total 16 jucători, nu 18 cum s-a scris că avem în lot.

2. Referitor la al 4-lea jucător și, implicit, al 17-lea din lot, care putea fi pus pe foaia de joc, subsemnatul, a primit în cele din urmă chiar în apropierea partidei telefonul mult-așteptat de la medicii care îi supraveghează mama, iar în urma ultimelor analize (zeci de până acum) răspunsul a fost următorul: CANCER, FAZĂ FINALĂ, mama ajungând în acest moment sub 50 kg. Nu este nici o plângere acest text, nici o răbufnire, ci un pur adevăr pe care cei care au aruncat cu noroi în Oilfriends,  fără să știe câtuși de puțin despre situația fiecăruia dintre noi trebuie să-l afle. Au curs jigniri peste jigniri că nu am anunțat că nu venim. Nu era datoria niciunuia dintre jucătorii de la Oilfriends să anunțe că nu venim la meci, ci a mea, însă la aflarea veștii crunte nu mi-a stat gândul la nimic, cu atât mai puțin la minifotbal. Am stat singur în cameră și am plâns, știind că timpul se scurge și nu mai pot face nimic pentru cea care mi-a dat viață. În altă ordine de idei, îi transmit domnului Vladimir Angelin Butufei (redactor-șef pe pagina echipei la care activează) că Oilfriends a fost singura echipă care a venit cu o coroană la căpătâiul tătălui său, domnul Petre Butufei, arătându-ne atașamentul pentru un om suferind, dar și fair-play-ul, lăsând la o parte disputele de pe dreptunghiul verde. Totodată, îi mai transmit lui Vladimir Angelin că ar fi trebuit să aibă un gram de respect fiindcă subsemnatul de la echipa mică provenită din liga secundă și cu ce apucături a mai scris el pe pagina Chedrei Tax din ce am auzit, pe care oricum nu mă uit, că nu am ce vedea, l-a împrumutat în trecut cu o sumă mare în mai multe tranșe pentru a se reface după operația care l-a ținut departe de gazon 2 ani, dar și pentru altceva, dar acel secret îl păstrez pentru mine (PS: vezi că joci mult rău, las-o mai moale că e posibil să nu mai existe un George care să te salveze), însă nu cred că ai uitat, măcar pentru asta te puteai abține, că am fost băiat ok cu tine și am sărit în ajutorul tău imediat la nevoie. De altfel, la fel de moale las-o și cu sunatul pe la FRF ca să mai fie interziși la minifotbal jucătorii altor formații (nu ai noștri), dar am pățit-o și noi când am pierdut cu Latinii, fiind sabotați politic, ajungând la acel meci cu doar 7 jucători, dar nu am făcut vreun circ ieftin, ba chiar ne-am considerat înfrânți și am scris frumos despre victoria echipei Latinii. Sezonul trecut, tot Oilfriends a fost singura echipă care l-a vizitat la spital pe Eugen Rudaru, după ce acesta s-a accidentat grav în meciul cu Arhivarul pe când evolua la Chedra Tax, și nu am fost împinși de nimeni să facem aceste gesturi, ci așa considerăm că este uman și frumos, și cred că toți ar trebui să procedeze la fel, chiar dacă eram considerați echipa a 2-a a Chedrei și, brusc, după victoria cu 3-1 în campionat, s-a rupt prietenia că am stricat calculele, fiind apoi eliminați din cupă din cauza presiunilor abundente pe unul dintre arbitrii, care a zis că s-a pierdut cu firea. Cu toate acestea am continuat să vorbim mereu frumos de arbitraje, fiindcă și ei sunt oameni ca și noi. Ce am vrut eu să menționez aici, că e posibil să ai IQ subunitar și să fi înțeles pe dos, este că dacă tot vă auto-intitulați La Famiglia, puteai foarte simplu să scrii ce doreai despre titlul câștigat (felicitări pe această cale, ca să vezi că avem caracter și știm să recunoaștem și munca colegilor și staff-ului vostru, și cam atât, nu să ne jignești fără să cunoști adevărul, în condițiile în care noi nu am jignit niciodată Chedra Tax sau vreo altă echipă de minifotbal).

Chelba Dragoș, îți răspund aici la mesajul trimis în acea seară. După ce ne vom reface cu toții, vom juca în echipament roșu, ca să vezi iar roșu în fața ochilor. Până atunci, iartă-mă că am cutezat și ți-am deranjat șirul victoriilor; vorba poetului:

La un semn deschisă-i calea și se-apropie de cort
- Un bătrân atât de simplu, după vorbă, după port.
- Tu ești George?
- Da-mpărate!
- Am venit să mi te-nchini, de nu, schimb a ta coroană într-o ramură de spini.

- Orice gând ai, împărate, și oricum vei fi sosit,
- Cât suntem încă pe pace, eu îți zic: Bine-ai venit!
- Despre parte închinării însă, doamne, să ne ierți;
- Dar acu vei vrea cu oaste și război ca să ne cerți,
- Ori vei vrea să faci întoarsă de pe-acuma a ta cale,
- Să ne dai un semn și nouă de mila măriei tale…
- De-o fi una, de-o fi alta… Ce e scris și pentru noi,
- Bucuroși le-om duce toate, de e pace, de-i război.

- Cum? Când lumea mi-e deschisă, a privi gândești că pot
- Chedra Tax să se-mpiedice de-un ciot?
- O, tu nici visezi, bătrâne, câți în cale mi s-au pus!
- Toată floarea cea vestită a întregului Apus,

- De-un moșneag, da, împărate, căci moșneagul ce-l privești
- Chiar este un om de rând și un domn de la Oilfriends Ploiești

- N-avem bani, dar iubirea de echipă-i uriașă
- Care nu se-nfioară de-a ta faimă, băi, Gogoașă! (parcă asta e porecla ta, nu?)

Astfel, nu este atât de neagră oaia aceasta Oilfriends (nu, domnule Calcan? Că tot sunteți fan Chedra Tax. Iar pentru simplul fapt că ne-ați jignit într-un comentariu, scriind oile friends și nu e prima dată, ați mai făcut-o și în timp ce filmați meciurile, de mai multe ori, ar fi frumos să ieșiți în fața publicului amator de minifotbal și să recunoașteți că în urmă cu mulți ani ați salvat-o de la retrogradarea în B, cedându-i locul în detrimentul echipei pe care o aveați atunci: MFC Păltiniș, contra unei sume frumoase de bani. Lucruri care nu se știu, dar dacă tot pozează unii în sfinți, să le mai luăm din aura aceasta cerească). E adevărat, fără dovezi rândurile sunt nule, însă în sufletul și mintea unora încă persistă și oricum nu sunt bărbați să recunoască această pată din frumoasa istorie a echipei. PS: domnule Calcan, vedeți ca la meciul nostru cu Seleção ați întrebat pe cineva din tribună, în timp ce filmați partida, cât e scorul la țiganii cu unguri, cu referire la Rapid București și Sepsi Sf. Gheorghe. Pentru tenta aceasta rasială canalul de Youtube LMF riscă să fie închis, dovada regăsindu-se la minutul 8:05. Eu zic ca nu prea e bine ce ați spus, dar dvs. și staff-ul de la LMF știți mai bine asta.

Pe de altă parte, am fost anunțat că mai mulți componenți ai echipelor din LMF, la fel, ne-au criticat tot prin comentarii; unii spunând că la meciul cu noi s-au prezentat fără portar. E adevărat, dar dragilor, voi ați fost 7-8 jucători, noi am fi fost 3 cu Chedra Tax, iar cum a precizat un domn, căruia îi și mulțumesc pe această cale, atât lui cât și celor care au telefonat, interesându-se de noi, că nu e nimeni nebun să vină și să joace nu în 4, ci în 3, că noi nu suntem cârpele competiției să se șteargă pe jos de dragul spectacolului, de dragul încasării banilor pentru a-i face pe unii și alții să râdă în tribună mâncând semințe și scuipând coji în aer (cu asta am pus accentul pe educația celor ce ne critică). Tot doamnei sau domnului care a comentat, că am văzut că are cont comun cu soțul/soția de Facebook, îi mai transmit că emblema echipei la care el joacă sau ce funcție o avea este făcută de mine, fără să am vreo pretenție, dar am realizat-o de dragul competiției, cum am mai procedat și cu alte echipe. Nu îi înțeleg frustrarea de a comenta, probabil are și timp mult și din lipsă din ocupație s-a găsit să „tragă” într-o echipă. Și tot la capitolul reamintiri, îi amintesc unui alt domn ce deține o echipă de minifotbal, tot de pe aceste meleaguri că s-a apucat să scrie despre fair-play și sancțiuni, iar în urmă cu ceva timp mă suna să-mi ceară ajutorul referitor la clubul sportiv; și l-am ajutat, iar acum, brusc, face alianță împotriva lui Oilfriends în loc să muncească mai mult pentru a sa echipă, să-și dorească mai mult, să facă lucruri frumoase, dacă tot se plânge că nu are sponsori mulți, iar acum, din invidie, a intervenit crunta ură. În ultima parte a acestui mic capitol, unui alt băiat care a râs de problemele noastre îi transmit să-și pună nume la echipă, că de fiecare dată când avem meci, mă pune într-o situație grea neștiind cu cine jucăm: selecționata orașului sau o echipă de prieteni cu beneficii, cu tot respectul pentru componenții echipei, chiar dacă cu unii nici măcar nu mă cunosc și nu am schimbat o vorbă în viața mea, dar nu mai contează. Te chinui de un deceniu să iei tilul și nici măcar vicecampion nu ai ieșit; a ieșit Oilfriends după 2 sezoane în Liga A; cred că o fi tragic și multe nopți nu ai dormit. Ghinion, ghimpele din sufletul tău ce nu îl poți scoate nici dacă te duci la vrăjitoare. Înainte să fii orgolios, fii mai bun, mai cinstit, nu mai trișa (știi tu bine la ce mă refer), mai respectuos, întinde mâna cum trebuie la salut și lucrurile vor evolua în bine, nu să stai după colț și să râzi. Există posibilitatea ca în viitorul apropiat mulți dintre componenții echipelor care au râs de noi să fie în situația noastră și din curiozitate chiar vreau să văd dacă vor veni să joace cu Oilfriends sau Chedra Tax cu doar 3-4 jucători. Cine râde la urmă, va râde mai bine, iar Dumnezeu le va așeza ușor-ușor, fiindcă omul bun este profesorul omului rău și omul rău este lecția omului bun. Oricum, orice necaz vine și pleacă. Necazul, indiferent cât ar fi de mare, nu-l doboară pe omul care are speranță și răbdare.

3. Domnule Dincuță, că tot am ajuns și la dvs. și la competiția pe care o administrați. Între noi au fost multe contre de-a lungul timpului, dar și un gram de respect, oricum mă iubiți dvs. cum îi iubesc ucrainenii pe ruși în prezent, în schimb eu nu am nimic cu dvs., de aceea vă răspund la telefon și la ora 22. Ați scris pe pagină, ori dvs., ori vreun component al echipei de marketing, deși eu cred că această echipă de marketing e doar imaginară, citez: „Este pentru prima dată în istoria de 16 ani a Ligii de Minifotbal Prahova (LMF) când un meci atât de important nu se joacă, iar motivul este cu totul neașteptat: neprezentarea echipei MFC Oilfriends.” Domnule Dincuță, vă reamintesc că recent El Toro și Latinii 1924 nu s-au prezentat cu Chedra Tax, și tot meciuri importante erau, fiindcă toate sunt meciuri importante dincolo de locul echipelor în clasament. Anul trecut, Akademika nu s-a prezentat cu alte echipe și mai sunt cazuri în toți anii scurși și nu s-a mai făcut atâta tam-tam. O echipă a pierdut cele 3 puncte, cealaltă le-a câștigat și cam atât. Era mai simplu să se posteze doar atât, să fie felicitată campioana, vicecampioana și celelalte echipe pentru muncile depuse, în loc să se scrie urât că am dezamăgit oameni. Pe această cale, rugăm suporterii prezenți în tribună să ne scrie, că le vom înapoi banii pe biletele de la meci, dacă i-am dezamăgit atât de crunt.

În trecut și dvs. v-ați pierdut tatăl, un om important al fotbalului ploieștean, iar durerea a fost mare. Așa-i? Acum e rândul meu să pierd pe cineva drag și gândul la competiția dvs. nu îmi stă mai deloc, deși am avut tăria să scriu tot acest text. Înainte să aruncați și dvs. cu noroi în noi, ați fi putut să dați un telefon sau un mesaj, că poate chiar s-a întâmplat ceva cu oamenii aceia de la Oilfriends, dacă tot s-au prezentat la toate meciurile, mai ales la meciul din retur când am învins multipla campioană fără drept de apel cu 4-0, fără să aibă șut spre poartă, fiind singura echipă care a reușit să-i producă înfrângere, restul au transpirat mai mult sau mai puțin. Știți, domnule Dincuță că de atunci fosta, actuala și viitoarea campioană (că ea va câștiga an de an titlul, nesuportând să-i fie pus în pericol de vreo altă echipă, de parcă i s-ar cuveni, și mai și recurge la lucruri urâte, știu ei bine) a ieșit la antrenament tactic de multe ori, neștiind nici acum ce a lovit-o atunci? Probabil că nu știți; lăsați că v-am zis eu, și civilizat, că așa este frumos; nu e nici un secret, băieți, bravo vouă că vă antrenați, noi nu o facem. Pentru o echipă mică, venită din B, asta chiar e o performanță. I-am mai băgat după acel meci și în ședință în vestiar vreo 40 de minute, neputând să facem și noi duș că blocaseră ușa (dar astea sunt note de subsol.) Domnule Răzvan, atunci parcă ați postat despre victoria noastră sâmbătă, iar meciul s-a jucat luni; acum ați postat la o zi distanță despre victoria Chedrei la masa verde, cu mare și mare tam-tam, de parcă s-a scufundat planeta, vorba lui Copos. Apropo, am văzut că s-a activat butonul de donație pe Youtube. De aceea nu mă lăsați cu ceva timp în urmă să filmez partidele propriei echipe, de teamă să nu vă iau abonații la canal, posibili donatori amenințându-mă că veți da report la tot ce ține de LMF pe canalul echipei mele? Întreb, nu dau cu parul, că nici acum nu înțeleg acea răutate. Nu, domnule Dincuță, nu vă luăm nici un abonat, că nu asta urmărim. Noi sau eu, mai bine zis, îmi doresc niște amintiri peste care să mă uit peste ani cu drag și, când mă văd la bătrânețe cu „rivalii” sau prietenii de acum, să stăm la povești, însă e mult până acolo, iar ce vreau sunt basme, la câtă răutate este în peisaj, ură, invidie și, dacă s-ar putea, și sabotaj. Fiți mai imparțial, că toți plătim aceleași sume, jucăm pe aceleași terenuri. Tocmai dvs. ar trebui să nu alimentați presupusele certuri, dar se pare că nu sunteți imparțial, ci aveți o singură miză în toată această ruletă numită LMF. Și aș dori să mai știți că și cu o etapă înainte, cu Seleção, era să fim prezenți cu 6 jucători, iar în ultima clipă am mai completat foaia cu încă 3, printre care și Valentin Lazăr, care s-a decis să joace într-un picior, având entorsă, dorind să nu lase echipa la greu, adică o problemă mai veche, dar nevăzută de nimeni.

În concluzie, în perioada următoare vor curge iar o sumedie de emoticonuri, comentarii (se vor șterge automat, nu vă mai obosiți să scrieți) și fel de fel de contre. Pentru mine au fost ultimele cuvinte despre cei angrenați în minifotbal, nu doresc să mai răspund absolut la nici o răutate sau ceva pozitiv. Cine dorește respect, mai întâi să-l învețe să-l ofere, să nu mai urască, să-și vadă de propriile echipe, să muncească pentru ele, nu să-și consume inutil timpul, că și așa este puțin, să fie mai bun ca om și poate lucrurile se vor schimba, iar când mergem la Turneele Naționale ar fi frumos să ne susținem unii pe alții, că tot unii și alții mai sunt colegi la echipele de pe teren mare, iar la minifotbal parcă cei mai mari dușmani. Pe mine știți unde mă găsiți, dar nu în următoarea perioadă, fiindcă este una neagră. Pe viitor ar trebui să se înceteze cu tot războiul acesta de 2 bani, că și așa nu există nici o remunerație sau vreun metal prețios la mijloc și fiecare echipă să-și vadă de proiectul ei fără existența ambițiilor. Iar cum a spus și Eugen Rudaru, sunt alte lucruri mai prioritare în viață, cum ar fi sănătatea, familia sau locurile de muncă. Nu toți suntem disperați după acest fenomen, chiar dacă unii arată mai bine și alții mai puțin bine pe teren sau în social media. Important este să ne ajutăm între noi, să fim fair-play și viața minifotbalistică din Prahova s-ar schimba la 180 grade.

PS: Oilfriends nu s-a desființat, după cum circulau zvonurile, ba chiar va reveni mai puternică pe terenul de minifotbal, jucând în aceeași notă de fair-play, respectându-și adversarele mereu.


Cu stimă, George – președinte Oilfriends Ploiești!

Mai nouă Mai veche