După cea mai frumoasă victorie vine și returul. Oilfriends începe licitația de tricouri pentru micuții din Satul Tătaru!

Recent, am aflat de povestea celor 5 copii din satul Tătaru (Prahova) și am decis să nu rămânem indiferenți, ba chiar ne-am aliat forțele cu o altă echipă din minifotbalul prahovean, Chedra Tax Ploiești, cărora le mulțumim pe această cale fiindu-le recunoscători că „s-au rupt” din timpul lor liber, duminică fiind. Astfel, am plecat la drum. Am cumpărat lucruri utile, de la haine până la alimente și am străbătut 40 de km până la fața locului.

Odată ajunși, am fost întâmpinați de Alin (13 ani), cel mai mare dintre frați, și de Ionuț (12 ani) care băteau mingea fără să le pese puțin de noroiul care îi înconjoară. Domnul Aurel Chelba, implicat serios în acest caz, a reușit să contacteze primarul localității, venind destul de repede în curtea micuților pentru ca noi să cunoaștem și mai mult povestea lor, fiind cel mai în măsură de acest lucru. De la el am aflat cum o întreagă comunitate, impresionată de situația celor cinci frați, le-a sărit în ajutor. Dar și de abandonul lor de către mamă, despre care ne-a spus că nu i-a iubit niciodată. Odată intrați în casă, am văzut că acoperișul nu mai poate fi străpuns de picăturile de ploaie, fiind refăcut, și asta datorită oamenilor care, împreună cu tatăl copiilor, lucrau de zor la înălțime. Cel mai trist lucru însă a fost vederea bunicii țintuită la pat în urma unui atac celebral. TRAGIC totul, absolut tot ce ne înconjura, iar puterea pe care o aveam fiecare în acele moment posibil să se fi datorat de la Dumnezeu, că doar el și-a întins brațele către această familie nevoiașă, însă nu singura de acest gen din sat.

Revenind la primar, pe numele său Ionuț Popa, am aflat cum a drămuit orice ban primit pentru casa micuților, dar și ordonarea impecabilă a hainelor și a alimentelor în căminul cultural din zonă. Un om gospodar, pe care îl felicităm pe această cale, al cărui telefon chiar sună încontinuu.

Așadar, echipa noastră s-a pregătit și pentru meciul retur, și de astăzi va începe o amplă licitație de tricouri ce aparțin mai multor jucători din Liga 1, iar toți banii strânși vor fi investiți în locuința celor 5 frați.

Astfel, donațiile se fac pe Revolut, la numărul de telefon: 0720 380 968!







Mai nouă Mai veche